Kaartje2go in 2024 voor de vierde keer uitgeroepen tot klantvriendelijkste kaartenwinkel
Wij zijn superblij! Kaartje2go heeft namelijk voor de vierde keer op rij de titel klantvriendelijkste online kaartenwinkel van Nederland in de wacht gesleept. Het consumentenpanel van organisator MarketResponse gaf ons een dikke 7,8 en daarmee laten we de rest van de kaartenwinkels achter ons.
In de top 75 van alle Nederlandse organisaties staat Kaartje2go op de 31e plaats. De Efteling is dit jaar het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland, gevolgd door Picnic en zorgverzekeraar DSW. Kaartje2go was in 2023, 2022 en 2021 ook al de klantvriendelijkste kaartenwinkel.
“Deze waardering motiveert alleen maar meer”
Marketing Manager Mark van Kasteren vertelt: “We zijn echt supertrots dat we deze waardering voor de vierde keer op rij mogen ontvangen. Het motiveert ons alleen maar meer om nog harder ons best te doen en onze klanten keer op keer te verrassen.”
Bron: KLANT editie 2024
MarketResponse monitort sinds 2007 hoe alle bedrijven van Nederland presteren op klantvriendelijkheid. Ze zetten geen jury of publieksstemmen in om de winnaars te bepalen, maar baseren de uitslag op onafhankelijk marktonderzoek. Organisaties kunnen zich dan ook niet zelf opgeven. De complete lijst en meer achtergrondinformatie vind je hier.
Werken bij de klantvriendelijkste kaartenwebshop van Nederland? Bekijk onze vacatures!