Wij staan voor je klaar!
Hoe kunnen we je helpen?
Stel je vraag aan onze nieuwe chatbot Kato
Meestgestelde vragen
PostNL bezorgt de post normaal gesproken binnen 2 werkdagen in Nederland. Is jouw bestelling na 2 werkdagen nog niet bezorgd? In jouw bestellingen vind je vaak meer informatie of neem contact op met ons klanttevredenheidsteam, wij helpen je graag verder.
De track & trace geeft aan dat mijn bestelling is bezorgd, maar dit is niet het geval.
Het kan gebeuren dat een brievenbuspakje vertraging heeft, maar toch is gescand als ‘afgeleverd’. Je ziet dan in track & trace dat je bestelling is bezorgd, terwijl dat nog niet zo is. In de meeste gevallen bezorgt PostNL de pakketjes gelukkig dan toch op een later moment. Dit is een bekend probleem bij PostNL en op hun site kun je hier meer over lezen: PostNL actueel. Is de bestelling na 2 werkdagen nog niet bezorgd? Laat het ons dan weten, we zoeken dan graag naar een oplossing.
De track & trace geeft aan dat mijn bestelling is bezorgd, maar dit is niet het geval.
Het kan gebeuren dat een brievenbuspakje vertraging heeft, maar toch is gescand als ‘afgeleverd’. Je ziet dan in track & trace dat je bestelling is bezorgd, terwijl dat nog niet zo is. In de meeste gevallen bezorgt PostNL de pakketjes gelukkig dan toch op een later moment. Dit is een bekend probleem bij PostNL en op hun site kun je hier meer over lezen: PostNL actueel. Is de bestelling na 2 werkdagen nog niet bezorgd? Laat het ons dan weten, we zoeken dan graag naar een oplossing.
We versturen jouw bestelling zo snel mogelijk voor je. Als je op werkdagen voor 21:00 uur bestelt, geven wij je bestelling nog dezelfde dag aan PostNL mee. De bestellingen worden in de meeste gevallen binnen 1-2 werkdagen bezorgd door de postbode.
Let op: voor kaartjes met foliedruk is de bezorgtijd 2-3 werkdagen.
Let op: voor kaartjes met foliedruk is de bezorgtijd 2-3 werkdagen.
Avondbezorging
Ben je te laat met bestellen, of wil je je bestelling dezelfde dag nog ontvangen? Dan is het vaak mogelijk om gebruik te maken van avondbezorging via onze bezorgpartner Trunkrs. De kosten hiervoor zijn € 5,95. Hier vind je meer informatie over de mogelijkheden van avondbezorging.
Buitenland
Voor een indicatie van de levertijd naar andere landen kun je op de website van PostNL kijken. Alle kaarten die wij naar het buitenland versturen, worden met Priority-stempel verzonden.
Hoe vraag ik een proefdruk aan?
Wanneer je een grote bestelling wilt plaatsen, mag je hiervoor een proefdruk aanvragen. Zo weet je zeker dat het kaartje helemaal naar je zin is. We sturen je een proefdruk pakketje met daarin jouw ontworpen kaart, een mapje met onze papiersoorten en envelopkleuren, en een flyer met vervolgstappen.
Bij Kaartje2go is je proefdruk helemaal gratis. Dit betekent dat er achteraf geen onverwachte verzendkosten in rekening worden gebracht. Daarnaast ben je niet verplicht om een kaart bij ons te bestellen wanneer de proefdruk niet bevalt.
Hoe bestel je een proefdruk?
- Log in op je persoonlijke account.
- Kies een kaart uit de collectie.
- Klik op Gratis proefdruk.
- Maak je kaart persoonlijk.
- Verstuur de kaart gratis naar jouw adres.
Je krijgt van ons 2 gratis proefdrukken. Heb je een extra proefdruk nodig? Neem dan contact op met ons klanttevredenheidsteam, zij helpen je graag!
Heb je nog geen account?
Als je geen account hebt, betaal je € 0,49 voor een proefdruk. Daarom raden wij je aan om eerst een account aan te maken. Je proefdruk is namelijk wel gratis als je geregistreerd en ingelogd bent. Bovendien bewaren we je proefdruk in je account, zodat je deze gemakkelijk kunt terugvinden voor het plaatsen van de definitieve bestelling.
Is er een foutje in de kaart geslopen? Je kunt je bestelling alleen wijzigen als de kaarten nog niet zijn gedrukt. Dit is bijvoorbeeld het geval als de verzenddatum in de toekomst ligt, of wanneer je de betaling nog niet hebt afgerond.
Kaart is al besteld
Wijzigen is alleen mogelijk als jouw bestelling nog niet is verwerkt. Omdat we ervoor willen zorgen dat alle kaartjes op tijd de deur uitgaan, verwerken we de bestellingen eigenlijk al binnen 20 minuten. Je kunt dus nog snel jouw kaart aanpassen in Jouw Bestellingen, zolang de knop Wijzigen linksonder de bestelling te zien is. Door de knop te gebruiken kan je de kaart aanpassen.
Mocht de knop Aanpassen & bijbestellen te zien zijn, dan is wijzigen helaas niet meer mogelijk. De bestelling is dan al gedrukt, zodat we deze op tijd voor je kunnen versturen. Neem in dat geval contact op met ons klanttevredenheidsteam, zij kijken graag voor je wat er mogelijk is.
Wijzigen is alleen mogelijk als jouw bestelling nog niet is verwerkt. Omdat we ervoor willen zorgen dat alle kaartjes op tijd de deur uitgaan, verwerken we de bestellingen eigenlijk al binnen 20 minuten. Je kunt dus nog snel jouw kaart aanpassen in Jouw Bestellingen, zolang de knop Wijzigen linksonder de bestelling te zien is. Door de knop te gebruiken kan je de kaart aanpassen.
Mocht de knop Aanpassen & bijbestellen te zien zijn, dan is wijzigen helaas niet meer mogelijk. De bestelling is dan al gedrukt, zodat we deze op tijd voor je kunnen versturen. Neem in dat geval contact op met ons klanttevredenheidsteam, zij kijken graag voor je wat er mogelijk is.
Kaart is nog niet besteld
Als je nog iets wilt wijzigen aan een kaart die je nog niet besteld hebt, kijk dan in je account bij Jouw Bestellingen > Ontwerpen en klik op Verder gaan. Nu kun je je ontwerp afmaken en de bestelling verder afronden.
Als je nog iets wilt wijzigen aan een kaart die je nog niet besteld hebt, kijk dan in je account bij Jouw Bestellingen > Ontwerpen en klik op Verder gaan. Nu kun je je ontwerp afmaken en de bestelling verder afronden.
Annuleren
Wanneer je een kaartje hebt besteld kun je deze, wanneer de kaart nog niet is gedrukt, zelf annuleren. Dit kan wanneer je naar Jouw Bestellingen toegaat. Hier klik je bij de kaart op Meer opties en vervolgens op Annuleren. Deze optie krijg je alleen te zien wanneer de bestelling nog niet gedrukt is.
Wanneer je een kaartje hebt besteld kun je deze, wanneer de kaart nog niet is gedrukt, zelf annuleren. Dit kan wanneer je naar Jouw Bestellingen toegaat. Hier klik je bij de kaart op Meer opties en vervolgens op Annuleren. Deze optie krijg je alleen te zien wanneer de bestelling nog niet gedrukt is.
We snappen dat je bij bepaalde bestellingen liever geen logo op de achterkant van de kaart wilt hebben. Bij een condoleane- of rouwkaart bijvoorbeeld. Je kunt dubbele en enkele kaarten waarbij je de volledige achterkant gebruikt, bestellen zonder logo.
- Bij dubbele kaarten kun je bij de stap Controleer je kaart het logo weghalen. Dit doe je door de achterkant aan te klikken en vervolgens het vinkje uit te zetten bij Logo op achterkant kaart. Ook in de winkelmand heb je de optie om het logo aan/uit te zetten. Dubbele kaarten met een ontworpen achterzijde, hebben automatisch geen logo.
- Bij een pakketje rechthoekige enkele kaarten kun je in de kaartmaker bij de achterkant ervoor kiezen om de volledige achterkant te gebruiken. Dan verdwijnt het logo vanzelf.
- Enkele vierkante kaarten en enkele langwerpige kaarten hebben nooit een logo achterop.
- De rechtstreeks verzonden enkele kaarten kun je nog niet zonder logo bestellen.
Heb je een actiecode ontvangen, maar weet je niet zo goed hoe dit werkt?
We leggen het je graag uit. Dit gaat zo:
We leggen het je graag uit. Dit gaat zo:
1. Maak je kaart.
2. Vul het bezorgadres in.
3. Kies de gewenste bezorgdatum.
4.1 In de winkelmand kun je bij de prijsberekening van je bestelling je actiecode invullen. Je ziet hier een + met de tekst Ik heb een actiecode. Klik hier op.
4.2 Je actiecode invullen kan ook bij Betaalopties. Boven de opties om de bestelling te betalen, zie je een + met de tekst Klik hier als je een actiecode hebt. Klik hier op.
5. Voer de actiecode in en klik op Toevoegen. De korting wordt automatisch in mindering gebracht.
6. Kies vervolgens een betaalmethode en rond de bestelling helemaal af.
Heb je een actiecode ontvangen die niet werkt, neem dan gerust contact op met ons klanttevredenheidsteam. Je kunt per bestelling gebruik maken van 1 actiecode.
2. Vul het bezorgadres in.
3. Kies de gewenste bezorgdatum.
4.1 In de winkelmand kun je bij de prijsberekening van je bestelling je actiecode invullen. Je ziet hier een + met de tekst Ik heb een actiecode. Klik hier op.
4.2 Je actiecode invullen kan ook bij Betaalopties. Boven de opties om de bestelling te betalen, zie je een + met de tekst Klik hier als je een actiecode hebt. Klik hier op.
5. Voer de actiecode in en klik op Toevoegen. De korting wordt automatisch in mindering gebracht.
6. Kies vervolgens een betaalmethode en rond de bestelling helemaal af.
Heb je een actiecode ontvangen die niet werkt, neem dan gerust contact op met ons klanttevredenheidsteam. Je kunt per bestelling gebruik maken van 1 actiecode.
Bij het registreren krijg je van Kaartje2go je eerste kaart cadeau (ex. porto). Deze wordt automatisch verrekend in je winkelmandje.
Met adresstickers maak je het jezelf gemakkelijk; je hoeft de adressen namelijk niet meer zelf te schrijven. Kies het ontwerp dat het best bij je kaart past en selecteer de adressen uit je adresboek. Je kunt adresstickers op twee manieren bestellen: samen met je kaarten en los.
Samen met je kaarten bestellen
We hebben leuke adresstickers in verschillende designs, zodat ze perfect bij je geboortekaartjes, trouwkaarten of uitnodigingen passen. Je kunt de adresstickers tijdens het bestelproces toevoegen aan jouw bestelling.
Zo werkt het:
- Kies en maak je kaart.
- Selecteer een papiersoort, envelopkleur en eventueel sluitzegels. Daarna kun je aangeven of je adresstickers wilt meebestellen.
- Kies je favoriete adresstickers uit de collectie.
- Kies het lettertype dat jij het mooiste vindt voor de adressen.
- Selecteer de adressen uit je adresboek die je op de stickers wilt laten drukken. Vergeet niet om in te loggen als je je adresboek wilt gebruiken.
- Kies je bezorgadres en de verzenddatum en rond je bestelling af.
Los bestellen
Wil je adresstickers zonder kaarten bestellen? Dan kan! Je kunt deze stickers op de volgende manier bestellen:
- Controleer of je bent ingelogd in je account.
- Kies je favoriete adresstickers uit de collectie.
- Kies het lettertype voor de adressen.
- Selecteer de gewenste adressen uit je adresboek. Het is ook mogelijk om (extra) vellen zonder adressen te bestellen. Dit geef je ook aan in deze stap.
- Kies je bezorgadres, verzenddatum en rond je bestelling af. Wij doen de rest!
Hoeveelheid adresstickers per vel
Er zitten 12 adresstickers op een vel. Als jouw adressen geen volledig vel vullen, dan zijn de overige stickers blanco. Op deze lege stickers staan geen adressen, maar ze hebben wel het door jouw gekozen ontwerp.
Vellen met lege adresstickers bestellen
Wil je graag lege adresstickers bestellen? Dat kan natuurlijk ook! Je kunt zelf kiezen hoeveel vellen met lege adresstickers je wilt bestellen. Heb je een ontwerp gekozen, dan hebben de stickers dus alleen jouw ontwerp en geen adressen.
Afmetingen
De adresstickers zijn rechthoekig en hebben een afmeting van 9,9 x 3,8 cm.
Kosten
De adresstickers kosten € 4,95 per vel. Het maakt daarbij niet uit of er adressen op de stickers staan of niet. De verzendkosten voor adresstickers zijn binnen Nederland € 2,95.
Jazeker, je kunt heel eenvoudig adressen inladen vanuit een Excel-bestand (.xls of .xlsx of .csv). Voeg de adressen toe in Jouw adresboek of upload ze direct bij een bestelling.
Let er wel op dat er geen lege regels in je bestand staan. De kolomnamen die je nodig hebt zijn: Voornaam, Achternaam, Straat + huisnummer (mogen ook losse velden zijn), Postcode en Plaatsnaam. Je kolomnamen mogen afwijken, dus Name, Address, Zipcode etc. kunnen ook.
Je kunt ook 1 namenkolom gebruiken, waarin zowel de voor- als achternamen staan. Let er wel op dat je deze kolom bij het uploaden in het Voornaam-veld zet. Voornaam is namelijk een verplicht veld, en Achternaam niet.
Een kolom met het land is niet nodig. Standaard wordt bij Land 'Nederland' ingevuld. Heb je ook buitenlandse adressen in je bestand staan? Dan moet je voor die adressen het land nog even aanpassen in de stap die volgt nadat je het Excel-bestand hebt ingeladen in je adresboek of bestelling.
Download hier een voorbeeld van een Excel-bestand dat je zo kunt gebruiken. Dit kan je het beste doen via een laptop of computer.
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Mailen
Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.
Bellen
Wij zijn op onderstaande tijden bereikbaar. Krijg je ons niet te pakken? Stuur ons dan een mail.
- Ma t/m vr
- 09:00 - 17:00 uur
Chat
We helpen je graag via onze chat. Zijn we er even niet om te chatten? Dan kun je ons ook een e-mail sturen via onderstaande knop.
Wij kunnen jou ook bellen
Correspondentieadres
Kaartje2go