Bestelling wijzigen
Wil je iets aan je bestelling wijzigen? In de onderstaande videos leggen we je uit hoe dat werkt!
Kaart uit winkelmand verwijderen
Je kunt gemakkelijk kaartjes uit je winkelmandje verwijderen. Via ‘Meer opties’ kun je het kaartje verwijderen uit je winkelmandje. Ook staat er een prullenbakje rechtsboven het kaartje. Als je hier op klikt, is het kaartje verwijderd! Je vindt de kaart dan nog wel terug in je Kaartje2go account bij ‘Jouw ontwerpen’.
Kaartjes bijbestellen met een Kaartje2go account
Wil je extra exemplaren van een eerder bestelde kaart bestellen? Ga dan naar ‘Jouw bestellingen’ in je Kaartje2go account. Zoek de bestelling van je kaart die je wilt bijbestellen en klik op ‘Aanpassen & bijbestellen’. Doe eventuele aanpassingen in de kaartmaker en doorloop het bestelproces.
Bestelling wijzigen
Heb je een kaart ontworpen, maar wil je deze nog wijzigen voordat je je bestelling plaatst? Dat kan heel eenvoudig met de knop ‘Wijzigen’. Je krijgt vervolgens een overzicht van je bestelling, waar je bijvoorbeeld je kaartformaat, papiersoort en aantal kaarten kunt wijzigen. Daarna kun je alles nog even controleren en eindig je weer in de winkelmand.
Bestelling wijzigen na bestellen
We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te drukken. Maar als je snel bent, kan je binnen een halfuur nog bepaalde wijzigingen doorvoeren. Ga naar ‘Jouw bestellingen’ in je account en klik op ‘Wijzigen’.