Ga naar de inhoudGa naar het filter

Kaartje2go wint ABN AMRO Webshop of the Year award in de categorie Cadeau

We hebben geweldig nieuws om met jullie te delen! Kaartje2go heeft de prestigieuze ABN AMRO Webshop of the Year award gewonnen in de categorie Cadeau. Daar zijn we onwijs trots op. Deze award is een bijzondere erkenning voor ons toegewijde team, dat elke dag werkt aan een uitzonderlijke winkelervaring en een lach op het gezicht van onze klanten. We willen ook onze geweldige klanten bedanken voor hun vertrouwen in ons en voor het delen van hun liefde voor Kaartje2go met anderen.

Bij Kaartje2go geloven we in de kracht van persoonlijke connecties en het delen van emoties. Met ons assortiment kaarten en cadeaus, streven we er altijd naar om speciale momenten nog specialer te maken. Of het nu gaat om het sturen van een gepersonaliseerde verjaardagskaart, het ontwerpen van unieke geboorteaankondigingen of het creëren van andere persoonlijke producten, we vinden het bijzonder dat we deel mogen uitmaken van jullie meest dierbare herinneringen.

We blijven werken aan nieuwe en spannende manieren om jullie te helpen liefde en blijdschap te delen door middel van onze producten. En dat allemaal met de focus op klanttevredenheid. Want we noemen onszelf niet voor niets blijmakers.

Nogmaals een hele dikke dankjewel voor iedereen die deel uitmaakt van de Kaartje2go-community. Samen kunnen we blijven schitteren in de wereld van persoonlijke verbindingen en bijzondere momenten.

Kaartje2go Winnaar Webshop Award

Bekijk ook onze andere persartikelen

Kunnen we je ergens mee helpen?

Neem gerust contact met ons op.