Ga naar de inhoudGa naar het filter

Kaartje2go Great Place To Work Certified

Yes, weer een geweldige titel waar we hartstikke trots op zijn!
We vroegen onze medewerkers naar o.a. hun mate van vertrouwen, trots en plezier binnen de organisatie. En wauw, wat een positieve feedback kregen we. Bij Kaartje2go doen we alles voor blije klanten, maar dat begint bij blije collega’s. Het is voor ons dan ook de kers op de taart dat we Great Place to Work Certified zijn.

Mark van Kasteren (CMO Kaartje2go): "Er zijn heel veel dingen waarom Kaartje2go voor mij een Great Place to Work is! Maar het belangrijkste is wel dat er altijd nagedacht wordt wat mensen over de lange termijn blij maakt. De visie blij personeel = blije klanten leeft hier echt. En alle Kaartje2go-ers maken ons “Great”. Allemaal toppers met passie voor blije klanten."

Over Great Place To Work

De Great Place to Work certificering is een erkenning van goed werkgeverschap. Deze onafhankelijke certificering vergroot de interne trots, zorgt voor meer naamsbekendheid en toont (toekomstige) medewerkers dat jouw organisatie een fantastische werkgever is.

Klik hier om meer te lezen over Great Place To Work: https://www.greatplacetowork.nl

Kaartje2go Great Place To Work Certified

Kunnen we je ergens mee helpen?

Neem gerust contact met ons op.